dimecres, 17 de juny del 2009

Més aiguaaaaaaaaa!



El segon grup dels tallers d'estiu ha sigut el format pels divertits artistes de p5: l'Aldo, l'Ana, la Berta, l'Héctor, la Joana, en Llorenç, en Marc, la Marta, en Pau, la Paula, en Quim i la Sofía. Ens hem mullat d'allò més bé i també hem jugat a la xarranca, aquell joc on els nens i les nenes dibuixen al terra amb guix caselles amb números i després les salten mentres canten. Ens hem pintat la cara amb guix aigualit, hem fet navegar un vaixell de paper i hem decorat el nostre pot ple de bombolles. Ens ho hem passat molt bé, oi?




3 comentaris:

Fiona Morrison Porta ha dit...

Quina escola de manualitats mes xula!!! Quina sort que teniu tots els que hi sou, jo soc amiga de la Cristina, i estic segura que us ho passeu molt i molt be!!!Endavant artistes!!
Fiona

Olga ha dit...

Quina feinada més bonica, quina enveja em fan els alumnes de la classe màgica! M´ha agradat molt el bloc, m´ha enganxat... i he decidit que fa massa temps que no faig manualitats amb els meus fills i que aquest estiu m´ho penso passar molt bé amb ells intentant fer titelles amb guants de plàstic i insectes amb cos de llana..
Felicitats!!!
Olga

Teresa ha dit...

M'agrada molt la idea de transformar els objectes donant-los un toc personal i artístic. De nou, felicitats pel vostre treball!

Teresa